20220117-ARP
Augustów, dnia 13 stycznia 2022 r.
OSW.6220.14.2021
OBWIESZCZENIE
z dnia 13 stycznia 2022 r. o wydaniu decyzji o umorzeniu postępowania
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735 późn. zm.), Wójt Gminy Augustów zawiadamia, że po rozpatrzeniu wniosku Gminy Augustów z siedzibą w Augustowie, ul. Mazurska 1C, 16-300 Augustów, w dniu 13 stycznia 2022 r. została wydana decyzja o umorzeniu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie drogi gminnej na działce nr geod. 196 i jej dobudowa do drogi powiatowej Nr 1220B w m. Osowy Grąd.
Zawiadamiam, że istnieje możliwość zapoznania się z treścią decyzji oraz z dokumentacją sprawy (w tym z pismami Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Białymstoku, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Augustowie, Dyrektora Zarządu Zlewni w Augustowie) w Urzędzie Gminy Augustów, ul. Mazurska 1C w godz. 7.00-15.00.
Od niniejszej decyzji służy stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach za pośrednictwem Wójta Gminy Augustów w terminie 14 dni od dnia podania do publicznej wiadomości.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Metryka strony