Budowia farmy fotowoltaicznej
Augustów, dnia 09 listopada 2021 r.
OSW.6220.11.2021
Obwieszczenie
o zgromadzeniu pełnego materiału dowodowego
i przedłużeniu terminu załatwienia sprawy
Wójt Gminy Augustów, działając na podstawie art. 10 § 1, art. 36 § 1 i 2 oraz art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz. 735) w związku art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na (Dz. U. 2021r. poz. 247 z późn. zm.) zawiadamia, że w toczącym się na wniosek Spółki SE INVEST Sp. z o.o., ul. E. Plater 18A, 16-400 Suwałki, postępowaniu administracyjnym w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: ,,Budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce ewidencyjnej nr 279/3 obręb Grabowo Kolonie, gmina Augustów”. został zgromadzony pełen materiał dowodowy.
W związku z powyższym stronom postępowania, przed wydaniem decyzji, przysługuje prawo do zapoznania się z całością zgromadzonej dokumentacji oraz wniesienia uwag co do zebranego materiału dowodowego, w siedzibie Urzędu Gminy
Augustów, ul. Mazurska 1C w godzinach urzędowania od 7.00 do 15.00, w terminie 7 dni, licząc od dnia doręczenia obwieszczenia.
Złożone uwagi i wnioski zostaną rozpatrzone przez Wójta Gminy Augustów przed wydaniem decyzji dla w/w przedsięwzięcia.
Jednocześnie Wójt Gminy Augustów zawiadamia, iż w związku z koniecznością zapewnienia stronom postępowania prawa do zapoznania się z całością zgromadzanej dokumentacji oraz wniesienia uwag co do zebranego materiału dowodowego, nie jest możliwe wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w terminie. W związku z powyższym termin załatwienia sprawy został przedłużony do dnia 15 grudnia 2021 r.
Zgodnie z art. 49 Kpa doręczenie obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Metryka strony